Mijn baan in de zorg is een jong uitzend, detachering en bemiddelingsbureau voor zorgprofessionals. Wij ontzorgen zorginstellingen door kwalitatieve (tijdelijke) krachten op basis van detacheren, uitzenden, werving & selectie of ZZPér beschikbaar te stellen. Daarbij hoort een uitstekende dienstverlening, match van kandidaten en een strakke planning van het in te zetten personeel. Ter ondersteuning van het Management en de salesafdeling zijn wij opzoek naar 2 recruiters die elkaar uitstekend kunnen aanvullen. In beginsel gaat het om een functie van 24-36 uur per week maar dit kan afhankelijk van jouw wens variëren.
Ben je een echte duizendpoot met een ondernemend karakter? Vind je het uitdagend om voor een groeiend bedrijf te werken waarbij je eigen inbreng erg wordt gewaardeerd? Wil je geheel vrij zijn om je werkzaamheden zelf in te delen en ben je daarbij ook in staat om resultaten te behalen? Ben je een pionier en zit je bomvol ideeën? En vind je het belangrijk dat resultaat gericht werken extra moet worden beloond, dan nodigen wij jou uit om te solliciteren.
Als recruiter bij Mijn baan in de Zorg benader en bezoek je (potentiële) klanten met als doel om opdrachten binnen te halen. Je bent daarbij klantgericht en kan daarbij heel goed overbrengen waarom potentiële klanten juist met ons zaken moet doen. Wanneer je de klant hebt binnengehaald, beheer je het account. Je maakt commerciële sales plannen en voert deze uit voor jouw werkgebied. Je zorgt dat de bewerking van de markt, nieuwe ideeën en services een succes worden.
Daarnaast ben je een kei in het werven en plaatsen van flexwerkers. Je bent als geen ander op de hoogte van de kanalen die moeten worden ingezet om snel met kwalitatieve kandidaten in contact te komen. Daar hoort het schrijven van gepaste vacatureteksten uiteraard bij. Je bent tevens het aanspreekpunt als het gaat om het uitbetalen van hun salaris, geplande werkzaamheden, ziekte, verlof etc. Tot slot ben je punctueel in het plannen van flexwerkers.
Het ontzorgen van zorginstellingen is een van onze belangrijkste speerpunten. Zorginstellingen zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar geopend. Bij uitval van personeel is het belangrijk dat zij snel vervangen kunnen worden. Als recruiter verwachten we dat je flexibel bent en het daarom geen probleem is voor je om eens per 4 weken een weekend-of bereikbaarheidsdienst te draaien. Dit alles natuurlijk in overleg.
Je beschikt minimaal over een afgerond MBO 4 diploma in de richting van Commercie. Deze functie is op HBO werk en denkniveau. Je beschikt over minimaal 3 jaar werkervaring als recruiter. Het hebben van werkervaring in de zorg is een pre. Verder ben je van onbesproken gedrag. Tot slot beschik je over een categorie B rijbewijs. Daarnaast straal jij energie uit, kan je uitstekend werken in een hectische omgeving, kan je snel schakelen, ben je stressbestendig en sta je stevig in je schoenen.
Je start met een arbeidsovereenkomst van 7 maanden , met de mogelijkheid tot het verkrijgen van een vaste aanstelling. Je salaris ligt tussen de € 2.500,-en € 3000,-, afhankelijk van je genoten opleidingen en werkervaring. Prestatiegerichte bonus is vanzelfsprekend. Je krijgt de beschikking over een leaseauto waarmee je privé mag rijden. Verder heb je recht op 25 vakantiedagen (o.b.v. fulltime functie). Opleidingsmogelijkheden zijn bespreekbaar.
Wil je graag als recruiter bij ons aan de slag? Dan ontvangen wij graag jouw CV en een uitgebreide motivatiebrief waarom jij graag voor ons zou willen werken. Je kan je motivatiebrief en CV mailen naar info@mijnbaanindezorg.nl